کلینیک 2015 کلیه جهانی در روز، مشاوره رایگان پزشکی از بیمارستان بیماری های کلیه Shi jiazhuang شرکت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلینیک 2015 کلیه جهانی در روز، مشاوره رایگان پزشکی از بیمارستان بیماری های کلیه Shi jiazhuang شرکتمرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلینیک 2015 روز-رایگان کلیه جهانی مشاوره پزشکی از Shijiazhuang بیماری بیمارستان RiñónEn روز دهم روز جهانی کلیه، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان پزشکی مشاوره، که بدان معنی است که بسیاری از مردم که مبارزه با این بیماری و پیشگیری از این بیماری است.

همانطور که همه ما می دانیم، 12 مارس تا سال 2015 دهمین روز جهانی کلیه است، موضوع "کلیه بهداشت برای همه" با توجه به آمار است، عوارض سالانه سیج پایان مرحله بیماری کلیوی در چین رسیده است 0.01٪ و عوارض CKD است تا 10٪ .با این حال نه همه مردم می توانند درمان به موقع دریافت کنید، زیرا هیچ علائم در هر دو مرحله inicial.Así ما باید با توجه نزدیک به پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی پرداخت و کاهش وجود دارد دریافت نرخ.

به منظور کمک به افراد بیشتری به وضوح در مورد بیماری کلیه می دانید، و حمایت از افرادی که به این بیماری است. SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار مشاوره سالانه درمانگاه آزاد پزشکی خود را در روز کلیه جهانی، بیش از 20 کارشناسان و کارگران پزشکی در این فعالیت شرکت کردند. آنها همه مردم درمان به همان شیوه، در این فعالیت، حتی با توجه به برخی از دستورالعمل های غذایی برای افرادی که در معرض خطر بیماری کلیوی هستند. پس از مدیر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری آزادی بیان در پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی می دهد، همچنین مردم یادآوری به دور از الکل، سیگار و مواد مخدر دیگر است که می تواند کلیه ها آسیب برساند بماند.

شما می دانید بیماری کلیوی یکی از "قاتل خاموش" است، بنابراین تشخیص زودرس و درمان به موقع به معنای زیادی به بیماران از بیماری کلیه، که می تواند به آنها کمک کند جلوگیری از دیالیز حتی آسیب کلیوی معکوس می باشد. اگر شما بیماری کلیوی بیمار هستند و نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: